רפואה משמרת – סתימות וטיפולי שורש בעזרת לייזר

מהי סתימה בלייזר‫?

השן בנויה מחומר קשה מאוד. ריבוי חיידקים בתוך השן הופך חלקים מהשן לעיסה רכה וכך נוצר חור בחומר הקשה העוטף את השן. חור זה מלא בריקבון.

תפקידו של הלייזר להחליף את עבודת המקדח כאמצעי לניקוי וסילוק החומר החולה והכנת השן לקבלת שיחזור (תסימה).

במעל ל 80% מטיפולי השיניים בלייזר, ניתן לבצע טיפול ללא הרדמה וזאת מכיוון  מכיוון ששלושת התכונות הגורמות לכאב בעת שימוש במקדח, לא קיימות בלייזר: אין מגע ישיר עם השן, אין רעידות במהלך הטיפול ולא נוצר חום במקום הטיפול.

יתרונות הטיפול בלייזר לביצוע סתימה בשיניים:

• השן וחניכיים הטבעיים הם אזורים מורכבים שככלל  יותר  טובים  מכל  תחליף
  • בטיפול באמצעות בלייזר הסתימות קטנות יותר ב30% והטיפול הינו סטרילי והסתימות יותר טובות.
  • הלייזר מרדים את השן תוך הטיפול וברוב המקרים המטופל מעדיך טיפול ללא זריקה.
  • הלייזר מאפשר לבצע טיפול מדויק ומנוע טיפולי שורש. הלייזר גם יותר קל לתפעול ממקדח, יש יותר שליטה (בניגוד  למקדח הממשיך לפעול  גם  לאחר שהפדל  לא פעיל) ולכן יש  הרבה  פחות שגיאות או סיבוכים עקב תזוזה  פתאומית של  המטופל,  וחוסר  שליטה עם מהירות  הקידוח .

לרופא ראות לא טובה היא בעיה נפוצה בטיפולי שיניים והלייזר מאפשר לרופא ליראות את האזור בטיפול יותר טוב

• הלייזר מעודד ב400% יותר לשן לבנות הגנה לעצב  על ידי בנית דנטין (secondary  dentine) ולהימנע מטיפול שורש. יש ליזכור שסתימה לא  מחזיקה מעמד כל החיים ואם כל  סתימה  חוזרת אם היא בוצעה ללא לייזר תהיה ב30% יותר גדולה ועמוקה  ויהיה סיכוי  לטיפולי שורש מיותרים  ( ויותר עלות עקב צורך לכתר)
  • הלייזר מאפשר הדבקת יותר  טובה  לסתימות לבנות וללא  זריקה יש אפשרות  לקבוע  במדוייק  את גובה הסתימה לפי הסגר נשיכה וכך למנוע כאבים ושבירת סתימות לאחר  השלמת  הטיפול

קרן הלייזר מסוגלת לחסל את החיידקים במקום בו היא פוגעת – ניקוי השן באמצעותו מותירה את משטח השן נקי ומחוטא מחיידקים.

• שימוש בקרן לייזר מונע כאבים לאחר הטיפול
  • קרן הלייזר נשלטת באופן ממוחשב מתוך מכשיר הלייזר ולכן בעלת דיוק רב בניגוד לעבודה ידנית של רופא השיניים עם המקדח.
  • שימוש בקרן לייזר מונע כאב ומחטא היטב את השן ולכן ניתן לבצע מספר סתימות באיזורים בפה בטיפול אחד, בעוד בטיפול רגיל ניתן לבצע מספר סתימות רק באזור אחד של הלסת בו בוצעה ההרדמה.
  • קישור חומר הסתימה אל השן חזק יותר בעת ניקוי עם קרן לייזר.

אלפי מחקרים מדעיים וקליניים בעולם הוכיחו את יתרונה של קרן הלייזר על המקדח מעבר לכל ספק.

השאר פרטים וניצור קשר בהקדם

רפואה משמרת – סתימות וטיפולי שורש

הלייזר מאפשר לשן לבנות הגנה לעצב ולהימנע מטיפול שורש ומאפשר הדבקת יותר טובה לסתימות לבנות

הלבנת שיניים, איחוי וציפוי למינציה

החיוך של זה כרטיס הביקור שלך, כיום יש טיפולים מגוונים

טיפול שיניים בעזרת גז צחוק

גז צוחק בטיפולי שיניים נועד למנוע חוויה לא נעימה במהלך הטיפול...

בדיקה ותכנית טיפול

בדיקה ותכנית מקצועיות לטיפול שיניים מבוצעת לטובת דיאגנוזה וזאת על מנת לקבל אומדן פיננסי

טיפולי שורש בעזרת לייזר

טיפול שורש (או יותר מדויק טיפול באזור שנמצא העצב)

טיפול בדלקות חניכיים בעזרת לייזר

טיפול באמצעות לייזר בדלקות חניכים מדויק הרבה יותר מאשר שימוש בסכין (סקלפל).

charlie2caplan@gmail.com

מרכז פנורמה, קומה א' רחוב הגעתון 28